.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پخش زنده سخنراني رهبری برای تمام دنیا

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي گفت: مراسم سخنراني رهبر معظم انقلاب در بارگاه ملكوتي ثامن‌الحجج(ع) به صورت زنده از طريق شبکه razavi.tv براي تمام دنيا پخش مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ سيد جلال حسيني بیان کرد: فردا همزمان با روز اول سال جديد، سخنراني مقام معظم رهبري را در ساعت ۱۵:۳۰ در رواق امام خميني(ره) خواهيم داشت و مطابق هر ساله ايشان به تبيين خط مشي‌ها، اولويت‌ها و سياست‌هاي كلان مي‌پردازند.

وي افزود: آستان قدس رضوي براي ميزباني از ده‌ها هزار زائر و مجاور که براي استماع فرمايشات رهبر معظم انقلاب در نخستين روز سال نو به حرم مطهر رضوي مشرف مي‌شوند، آمادگي کامل دارد.

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي گفت: پوشش مراسم سخنراني رهبر معظم انقلاب و تحويل سال افزون بر تمام صحن ها به صورت زنده از طريق شبکه razavi.tv براي تمام دنيا پخش و همچنين پيام و سخنراني آيت الله خامنه‌اي به چند زبان دنيا ترجمه و به شش هزار غيرايراني در پنج قاره دنيا ارسال مي‌شود.

حسيني تصريح كرد: سخنان مقام معظم رهبري در نخستين روز سال در حرم مطهر رضوي و پيام نوروزي ايشان در كتاب«بهار در بهار» چاپ و روز بعد در اختيار زائران و مجاوران قرار مي‌گيرد.

دبير شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي با اشاره به برگزاري همايش تحليل و بررسي سخنان مقام معظم رهبري بیان کرد: به دليل اهميت فرمايشات آيت‌الله خامنه‌اي در همايش تخصصي با دعوت از نخبگان حوزه و دانشگاه در تالار بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي اين سخنان تحليل و بررسي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.